blue tutu madness



Tutu-Asos (similar here and here) / Blouse- Asos Curve (similar here) / Shoes- New Look


This time I am not going to write an endless story. I guess the pictures speak for themselves. I really had a blast taking these pictures. The beautiful building in the background has been a school in my hometown years ago. Now it belongs to a private person. It is right at the main street so that means a lot of pedestrians and cars coming by. I can't even tell you how many cars slowed down to look or even turned around a few meters farther only to drive by again.... but then, how often do you see a girl on the street wearing a big fluffy tutu skirt? ;)
The skirt and blouse are both from Asos. They are unfortunately already sold out but I have linked some similar items for you. I can highly recommend a tutu skirt. It is feminine, fun to wear and attention guaranteed. This is exactly how I like my outfits... with a bit of a wink. I like to take myself not too seriously, I mean fashion is supposed to be fun... istn't it?


Dieses Mal werde ich euch keinen ewig langen Text hinterlassen. Ich denke die Bilder sprechen bereits für sich. Ich hatte einen Heidenspaß bei diesem Shooting. Das zauberhafte Gebäude im Hintergrund war einst eine Schule in meinem Heimatort. Heute gehört es jedoch einer Privatperson. Sie steht direkt an der Hauptstraße, das heißt es gab viele Fußgänger und Autos die vorbei kamen. Ich kann euch gar nicht sagen wie viele Autofahrer abgebremst haben oder sogar ein paar Meter weiter wendeten nur um ein zweites Mal vorbeifahren und uns beobachten zu können... aber dann wiederum, wie oft sieht man schon eine Frau in einem großen fluffigen Tutu auf der Straße? ;)
Das Tutu und die Bluse habe ich bei Asos gekauft. Leider sind beide bereits ausverkauft aber ich werde euch ein paar Alternativen verlinken. Ich kann euch wirklich nur raten ein Tutu zu kaufen. Es ist feminin, bereitet eine menge Spaß beim Tragen und Aufmerksamkeit ist euch garantiert! So mag ich meine Outfits... mit einem gewissen Augenzwinkern. Ich nehme mich dabei selbst nicht so ernst, Mode sollte doch schließlich Spaß machen!







Labels: , , , , , , , , , , , ,