the sequin bomber part 1 // 90s kid


bomber jacket - Manon Baptiste via (c/o) navabi  / jeans + shirt + belt + choker - ASOS Curve / shoes - New Look (old)


I can't help it, I am such a sucker for bomber jackets at the moment. They are so easy to combine (because they literally go with everything) and they make every outfit so cool and effortless. There are so many bomber jackets out there, but a bomber jacket with mermaid sequins? OMG yes! This piece has got my name written all over it. Don't you think?
I wanted to create 2 different looks with this jacket. Of course, as someone born in the late 1980s (1987 exactly), I just had to do a 90s inspired look since it is also very trending at the moment and has got a great nostalgia effect on me. My 2nd look will be up in a few days. Also have a look at this awesome bomber, again from Manon Baptiste.


Ich kann einfach nicht anders, ich bin Bomberjacken zu Zeit vollkommen verfallen. Sie sind so leicht zu kombinieren (sie funktionieren regelrecht mit Allem) und sie lassen jedes Outfit cool und unangestrengt erscheinen. Mittlerweile gibt es wirklich viele verschiedene Bomberjacken zu kaufen, aber eine Bomberjacke mit Pailletten im "Meerjungfrauen-Stil"? OMG ja bitte! Dieses Teil schreit förmlich nach mit, denkt ihr nicht auch?
Ich wollte unbedingt 2 verschiedene Looks kreieren. Als jemand, der in den späten 80er-Jahren geboren wurde (1987 um genau zu sein), musste ich einfach einen an die 90er-Jahre angelehnten Look erstellen. Nicht nur sind die 90er in der Modewelt gerade sehr angesagt, sondern sie haben einen wundervollen Nostalgieeffekt auf mich. Mein zweiter Look kommt in den nächsten Tagen.
Zudem schaut euch unbedingt diese tolle Bomberjacke, auch von Manon Baptiste, an.

gesponserter Beitrag / gifted by navabi (c/o)





  

Labels: , , , , , , , , , , , , , ,